Latest News


Kaip patalpinti gerą skelbimą?

Kaip ir visi dalykai gyvenime, nors kartais apie tai nesusimąstote, skelbimai internete turi ganėtinai aiškią ir nuoseklią struktūrą. Būtent teisingas struktūrinių elementų užpildymas lemia tai, ar jūsų skelbimas bus populiarus ir ar prekę/paslaugą pavyks parduoti greitai ir kaip įmanoma brangiau. Savaime suprantama, kad skelbimas turi daugybė struktūrinių elementų, tačiau esminiai jų yra trys – pavadinimas, aprašymas ir nuotraukas. Būtent apie šiuos tris elementus čia ir pakalbėsime, nes jie yra patys svarbiausi.

 

Pavadinimas. Nuo jo prasideda viskas. Informatyvus ir aiškus skelbimo pavadinimas yra be galo svarbus, nors nemažai žmonių, kurie deda skelbimus mano, kad tai tik formalumas, nes „nu juk, aišku, kad parduodu Ford mašiną“. Deja taip nėra. Turite žinoti ir atminti, kad būtent pavadinimą žmonės mato ieškodami sau reikiamo daikto ir būtent jis patraukia arba ne. Prisirišant prie jau anksčiau minėto pavyzdžio, jums aišku, kad parduodate Ford automobilį, bet užtikrinam, kad yra dar keli tūkstančiai žmonių, kurie parduoda tą patį. Kodėl manote, kad žmogus spustels ant jūsų fordo? Supratote apie ką mes čia?

Taigi, pavadinimas tikrai nėra formalumas. Pavadinimas yra labai svarbus ir jeigu tik skelbimų svetainė leidžia bent kiek kūrybingumo – turite panaudoti visas savo ar artimųjų kūrybines galias. Trumpam tekste jūs turite sudominti potencialų pirkėją ir tam turite vos kelias sekundes. Taigi, kaip tai padaryti?

Pirmiausia, pagalvokite apie tai, koks esminis elementas buvo jums priimant sprendimus pirkti. Kodėl perkate vieną ar kitą prekę, kas jūs labiausiai sudomina? Jeigu perkate automobilį, kas yra svarbiausia? Gamintojas ir modelis, suprantama. O toliau? Kaina ar rida? Šalis iš kurios atvežė ar metai? Kuras? Ir pasirinkimas jūsų, turint omenyje tai, kad pavadinimai turi būti trumpi, pasirinkimas gali būt vienas. Labai retai du. Pavyzdžiui, sutikite, kad šansų, kad žmogus spustels „Ford Focus 2007 m” yra mažiau, nei kad jis spustels „Ford Focus 2007, rida tik 50 000 km” arba „Labai geros būklės 2007 m. Ford Focus”. Taigi, taisyklė paprasta – rašykit ne tik pavadinimą, bet ir esminį privalumą. Tai tinka visiems, ne tik automobiliams.

 

Blogų skelbimų pavadinimų pavyzdžiai:

„Renault Megane“ , „Ford Transit 2003”, „Acer kompiuteris“ , „Vertimų paslaugos“ , „iphone 7”

 

Gerų skelbimų pavadinimų pavyzdžiai:

„Renault Megane rida 50 000” , „Ford Transit 2003 iš JAV“, „Pigus kompiuteris darbui Acer“ , „Lietuvių – Kinų vertimai“, „Beveik nenaudotas iphone 7”;

 

Nuotraukos

 

Skelbimai be nuotraukų – neįdomūs niekam. Jie ne tik, kad neinformatyvus, bet neretai kvepia ir kažkokia afera ar apgaule. Todėl nuotraukoms turėtumėt skirti laiko – įkelti jas informatyvias ir kaip įmanoma didesnį kiekį. Tai padės ir jums ir klientui.

Pirmas dalykas ką rekomenduotume – kelti kokybiškas nuotraukas, kuriose matytųsi visi prekės trūkumai ir privalumai. Nuotraukos turėtų būti neredaguotos, tokios kaip yra. Kad žmogus gautų pakankamą informacijos kiekį ir galėtų apsispręsti ar jam įdomu, ar verta vykti pas jus ir t.t.

Gal jūs dar iš tų, senesniųjų laikų pardavėjų, kurie mano, kad jei nenufotografuosiu, nepasakysiu – gal kas užkibs. Žiūrėkite, laikai jau seniai pasikeitė ir žmonės turi ir geba rasti daugybe pasiūlymų ir jei jiems nors kas nors nepatiks – apsisuks ir išvažiuos, o jūs būsit sugaišę laiko, nieko nelaimėję. Supraskite, jeigu patamsinat nuotraukas iš šviesiai pilka ima atrodyt agresyviau, tamsiau – atvykęs žmogus matys viską natūraliai ir jei jam ta spalva netiks, nepatiks – jis nepirks. Tas pats jeigu slėpsite, tarkime, nubrauktą automobilio šoną – negi tikitės, kad pirkėjas neapeis ir nepamatys to? Pamatys ir 200 eurų nuolaida vargiai ar jį domins.

Ir galiausiai aprašymas. Tai svarbi dalis. Ji turi būti trumpa, bet kartu informatyvi. Esate arba profesionaliai verslu užsiimantis žmogus arba savo daiktą pardavinėjantis asmuo, todėl turite žinoti esminius dalykus dėl kurių vienoks ar kitoks dalykas perkamas. Būkite informatyvūs, bet ir konkretus. Taip pat nemeluokite. Aprašyme naudojamos tokios nesąmonės kaip „gerai prižiūrėtas“, tikra rida ir pan. – neaktualūs, kadangi pirkėjas, tarkime kompiuterį gali įvertinti pats, o ko negali – gali patikrinti, pvz. su VIN kiek iš tikro automobilis pravažiavo ir ar tikrai jį vairavo senolis. Aprašyme geriausia sukonkretinti esminius dalykus svarbius tiek jums (dėl ko prašote tiek kiek prašote), tiek pirkėjui (kodėl kaina nėra didelė arba kodėl ji kaip tik didelė). Pavyzdžiui, geras automobilio aprašymas skambėtų maždaug taip: „Automobilis iš JAV, turėjęs incidentą – smūgį į galinę dalį. Pakeista bagažinė ir bamperis. Užregistruota ir parengta naudojimui Lietuvoje. Maža rida. Kaina nederinama“.

 

Suprantama, kad universalaus recepto nėra. Gero skelbimo parengimas yra konkrečios srities išmanymas ir kūrybingumas. Bet kokiu atveju, kai galvosite apie čia paminėtus dalykus, visuomet galvokite apie tai, kas būtų jums svarbu, jeigu jūs ne pardavinėtumėt, o ieškotumėt panašaus daikto.